Monday, July 06, 2009

 

耶穌是一位奇妙救主

雖然走路還是一拐一拐,還是恢復上班,再一次感謝大家的關懷。大概因為近日發生的事,本Blog出現了大量基督教相關的entries。今天分享的還是詩歌,最讓我震撼的一句歌詞是「我親愛的弟兄(姊妹),當世界被焚」。記得一次在媒體中得悉一宗貓狗被焚事件,我就把歌詞改成了「當貓狗被焚」。我認識有人在香港愛護動物協會(SPCA)工作,在報章看到他,所以對這件事特別深刻。

因為我找不到中文版的視頻,只有英文版的。Anyway給大家分享:



耶穌是一位奇妙救主

耶穌是一位奇妙救主,祂會帶你經過;
耶穌是一位奇妙救主,祂會帶你經過;
耶穌是一位奇妙救主,祂會帶你經過;
直到戰爭完畢 真理獲得大勝利,
我主會帶你經過。
我親愛的弟兄(姊妹),當世界被焚,
你需要耶穌,作你的救主
將你隱藏在萬古磐石中,把你隱藏。

Jesus is a wonderful Saviour
Lyric and music: David E. Morken Singer: David Wyper

Jesus is a wonderful Saviour,
He will carry you thru;
Jesus is a wonderful Saviour,
He will carry you thru;
Jesus is a wonderful Saviour,
He will carry you thru;
Until the battle's done
And victory is won,
My Lord will carry you thru.
O my loving brother (sister),
When the world's on fire,
You'll need my Jesus to be your Saviour;
He'll hide you everin the Rock of Ages
In the Rock of Ages
Just cleft for you.

延伸閱讀:
葛培理(葛理翰)牧師:《漫天烽火待黎明》(Billy Graham: World Aflame):粉讚的基督教書籍

Labels: , , ,


Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]