Monday, September 24, 2007

 

天各一方

這可說是一首經典歌曲,據說至今仍然電台的熱門點唱歌曲。歌中說的我近日也在經歷,當然也不能說是不是我原地踏步,還是別人已經走得太前。人和事都變了,或許再沒有以前曾經有過的交集。或許你努力想法縮窄差距,迎頭趕上卻難以如願,抱平常心去面對也未嘗不可。



天各一方

作曲:Herb Alpert 填詞:俞琤/ 邱小菲
主唱:曾路得(Ruth) 獨白:俞琤

白:今日你同我天各一方
你有你嘅生活
我繼續我嘅忙碌
但假如有一日
我地真係喺路上偶然咁撞到
我地會點下頭,問候一下
然後已經唔知講咩好
因為你會發現我已經改變
正如我可能唔再認識你
但係咁其實又有咩關係
我袛係知道係呢一剎那
我係想念你

唱:誰令我能情深一片
令我輕柔如水清澈
令我心靈回復恬靜
令我拋棄內心牽掛
重拾往年純潔美夢
讓我心靈重得安慰
讓我安躺月下

白:其實乜野先至係真實而恆久嘅呢
或者我應該就咁保存住呢一份渴望希冀
俾我相信世上有一幸福垂手可得
又永遠係掌握之外
有時激情捉喺手裡面會化為灰燼
反而藏喺心底可以歷久常新
貪求思慕只因痴
一切眼淚思憶都係徒然

粵語註釋:
嘅--的
係--是
喺--在
唔--不
咩/ 乜野(咩實際是「乜野」二字快讀)--什麼
呢--這

延伸閱讀:
本blog:一樣的月光:什麼時侯兒時玩伴都離我遠去,什麼時侯身旁的人已不再熟悉......誰能告訴我?誰能告訴我?是我們改變了世界,還是世界改變了我和你?
本blog:驟雨中的陽光曾路得的另一首歌。
青年人民:本人:我不能跟你流浪了

Labels: ,


Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]