Tuesday, December 22, 2009

 

「笨人」崔世安......

星期日澳門特別行政區行政長官崔世安宣誓就職,可是他宣誓時的國語卻讓人「笑爆嘴」。今天的明報就刊登了他的「誓詞」的全文,轉載如下與君一粲:



崔世安宣誓現搞笑字幕

【明報專訊】「笨人吹斯安,剪詞雙斯,笨忍周陰中畫忍面公WO果OUR文TE BA癬征CHUE癬征長關,BE當翁烏冰夫渣支癬中畫忍面公WO果OUR文TE BA癬征CHUE支BUN煩,SA忠中畫忍面公WO果,紙紙OUR文TE BA癬征CHUE,煎忠支手,遵守花LUE,舔姐風公,支呢於位烏OUR文DA暈丁WO花剪,堆中央忍面征扶可OUR文TE BA廯征CHUE夫渣。」

網民笑廣東式普通話讀誓辭

相信你睇完以上段「外星文」,都唔會明佢係乜意思,但Emily噚日係網上世界,就睇到好多網民笑爆澳門新任特首崔世安,以佢廣東式普通話宣讀誓辭。有網民仲特別幫崔特首拼埋「字幕」,照讀就係佢既發音,(見http://www.youtube.com/watch?v=W3ohuEotQms)。

如果真係拼唔番,Emily畀番個原版本你睇啦﹕「本人崔世安,謹此宣誓,本人就任中華人民共和國澳門特別行政區行政長官,必當擁護並負責執行中華人民共和國澳門特別行政區《基本法》,效忠中華人民共和國,以及澳門特別行政區,盡忠職守,遵守法律,廉潔奉公,致力於維護澳門特別行政區的穩定和發展,對中央人民政府和澳門特別行政區負責。」

Labels: ,


Comments: Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]