Saturday, December 03, 2005

 

Just the way I am

友blog的瀏覽人次超越一萬了,我為她和她的貓咪感到高興之餘,想到近日另一位好友post出了瀏覽人數和回應人數的統計圖。我的blog沒有設計數器,一方面不懂設(四方君子,請教我如何搞音效和影像,總覺得blog的操作很難,我是個「數碼產品恐懼者」!),二來總覺得計數器有「灌水」之嫌,第三是我很努力要學會不在乎回應率,我也很感謝大家原來也很支持我,所以設不設也不重要。

說回那位朋友,近日寫了一篇分享。想起了她根本就不在乎我懂不懂得那些(近日我跟某好友笑言有什麼她不懂),不要我改名、也不要求我為她做些什麼,"Just the way I am”就是了。想起下面一首歌,送給大家,也特別給她介紹一個網站:

香港基督徒舞坊



JUST THE WAY YOU ARE (Billy Joel)

Don't go changing, to try and please me
You never let me down before
Don't imagine you're too familiar
And I don't see you anymore
I wouldn't leave you in times of trouble
We never could have come this far
I took the good times, I'll take the bad times
I'll take you just the way you are

Don't go trying some new fashion
Don't change the colour of your hair
You always have my unspoken passion
Although I might not seem to care

I don't want clever conversation
I never want to work that hard
I just want someone that I can talk to
I want you just the way you are.

I need to know that you will always be
The same old someone that I knew
What will it take 'till you believe in me
The way that I believe in you.

I said I love you, and that's forever
And this I promise from the heart
I could not love you any better
I love you just the way you are.

Labels: , ,


Comments:
謝謝你提供的那個網站!我在加拿大上舞蹈治療課程時,神聖舞蹈(Sacred Dance)是必修課之一(這是一所教會學校)。台灣也有這類團體,我去年無意間發現了其中一個網站,不過沒有bookmark起來。
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]